What we do for our guests in the Amstel Hotel.

De gezondheid en veiligheid van onze gasten zijn onze topprioriteit. De huidige omstandigheden hebben ons uitgedaagd om nieuwe manieren van werken te vinden. Persoonlijke service bieden op het hoogste niveau, waarbij altijd rekening wordt gehouden met uw gezondheid en veiligheid. Het enige wat telt, is dat u zich comfortabel voelt tijdens uw verblijf in het Amstel Hotel. 

Onderstaand ziet u een overzicht van de maatregelen en procedures in ons hotel. Wij beantwoorden persoonlijk graag al uw vragen, mochten er onduidelijkheden zijn tijdens uw verblijf. 

Maatregelen en procedures voor uw en onze veiligheid 

  • Overal in het hotel wordt 1,5 meter afstand gehouden 
  • Veiligheidsvragen zoals voorgeschreven door het RIVM worden bij de voordeur gesteld 
  • Er zijn handgelstations en desinfectiemogelijkheden door het hele hotel 
  • Fysieke afstandsmaatregelen, zoals plexiglas scheidingswanden en weghalen van meubilair 
  • Continue intensieve reiniging van alle gemeenschappelijke ruimtes
     
  • Medewerkers dragen een doorzichtige gezichtsmasker 
  • Er zijn eenrichtingslooproutes voor zowel gasten als medewerkers

  • Voor een plaats in ons Amstel restaurant of in de Amstel Bar dient u een reservering te maken. Dit kan zowel door te bellen naar de receptie als online: https://amsterdam.intercontinental.com/nl/eten-drinken 
  • Tafelreserveringen zijn gelimiteerd tot twee uur per reservering 
  • Wacht u alstublieft tot de host u naar de goede tafel begeleidt 
  • Contactloze betalingsmogelijkheden
     
  • De Health Club is enkel toegankelijk met reservering, waarbij tijdsloten van toepassing zijn 
  • De faciliteiten in de Health Club zijn gelimiteerd hierdoor zal alleen de fitness geopend zijn 
  • Valet parking is nog steeds beschikbaar, ons team zal uw auto parkeren en desinfecteren 
  • Mocht u een jas of colbert willen ophangen, hebben wij een garderobe beschikbaar

  • Een Amstel experience kan ook bij u thuis komen, in de vorm van take-away: Amstel Restaurant at Home
  • Amstel Restaurant at Home, afternoon tea of drie gangen menu kan alleen online bestelt worden via de website https://amsterdam.intercontinental.com/nl/eten-drinken/amstel-restaurant
     

    Alle protocollen zijn ontwikkeld onder begeleiding van de Nederlandse overheid, het RIVM en lokale gezondheids- en overheidsinstanties. Als onderdeel van InterContinental Hotel Group is de officiële IHG Way of Clean toegepast. In lijn met de IHG Clean Promise, kunt u als gast ons te allen tijde op de hoogte stellen als u ontevreden of bezorgd bent over de netheid of veiligheidsprocedures van het hotel. Het gehele team heeft intensieve training gevolgd om alle maatregelen toe te passen. 

     Met alle regels en voorschriften om de veiligheid van onze gasten te garanderen in het achterhoofd, is ons doel om u de ultieme gastervaring te bieden en gastvrijheid ‘zoals we die kennen’. 
This entry was posted in Hotel's News, Social, Welcome. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.